ETUSIVU > TUKIPALVELU > HelpDesk

HelpDesk

Ascom Miratel on keskittänyt teknisen tuen sekä huolto- ja vikailmoitusten vastaanoton yhteen numeroon (02) 415 1234. Tästä numerosta saa teknistä tukea kaikkiin järjestelmiä koskeviin pulmiin. Samaan numeroon tehdään myös vikailmoitukset ja huoltotilaukset.

Haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, myös iltaisin ja viikonloppuisin. Siksi Ascom Miratel HelpDesk -puhelintuki ja -huoltonumero päivystää maanantaista sunnuntaihin, vuoden jokaisena päivänä 24/7.

Ongelmien ratkaisuihin tai muutostöihin liittyvistä huolto- ja asennustöistä, sekä tietoteknisistä selvitystöistä, joita ovat mm. ohjelmointityö ja tietotekninen vianhaku, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaan. Ascom Miratel Ylläpitosopimuksessa on lisäksi valittavissa vaihtoehtoisia palveluita täyttämään sekä tarpeesi että toiveesi, kuten Ascom Miratel HelpDesk -puhelintuki muita edullisemmin tai Ascom Miratel Etähallintapalvelut esimerkiksi uusien ohjelmistoversioiden nopeisiin ja kustannustehokkaisiin etäasennuksiin.

Ei-kiireellisissä asioissa HelpDeskiä voi lähestyä myös sähköpostitse osoitteessa huolto@ascom.com.