ETUSIVU > TUKIPALVELU > Huolto

Huolto

support-service-banner-fi

Huoltokäynnit

Ascom on hajauttanut huolto-organisaationsa ympäri Suomea. Kaikki huoltokäynnit tilataan kuitenkin yhdestä ja samasta numerosta eli Ascom HelpDeskistä numerosta (02) 415 1234. HelpDeskistä saa teknistä tukea kaikkiin Ascom -järjestelmiä koskeviin pulmiin ja samaan numeroon tehdään myös kaikki vikailmoitukset ja huoltokäyntitilaukset.


Laitekorjaukset

Lähettäessänne laitteita takuuhuoltoon tai laitekorjaukseen huomioittehan, että palautuksiin tulisi liittää erillinen palautusnumero eli RMA-numero. RMA-numero auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme paremmin ja nopeammin.

Takuuhuoltoon laite tulee palauttaa tarvikkeineen ja mikäli mahdollista siinä paketissa jossa korvaava tuote on saapunut. Takuu ei ole voimassa mikäli palautettavaan laitteeseen on tehty pysyviä merkintöjä.

Palautusnumeron saatte helpoiten täyttämällä alla olevan huoltolomakkeen, tallentamalla sen ja lähettämällä sen sähköpostitse Ascom -laitekorjaukseen osoitteeseen laitekorjaus@ascom.com.

Lomakkeen täyttöä varten tarvitset Adobe Reader -ohjelman, jonka voit ladata ilmaiseksi osoitteesta http://get.adobe.com/fi/reader/.

Lomake on mahdollista täyttää myös yhdessä huoltopalvelijamme kanssa soittamalla Ascom -asiakaspalveluun puh. (02) 415 1234 ja valitsemalla valikosta numeron 3 (laitehuolto).


Lomakkeen täyttöohje

Huoltolomake

Reparationsbeställning

Täytä lomakkeeseen omat asiakastietosi mahdollisimman kattavasti. Lisäämällä lomakkeen tietoihin sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi lähetämme sinulle tiedon, kun laite on saapunut perille, kun laite on korjattavana ja kun laite on lähetysvalmiina. Tallenna lomake.

Yksilöi lomakkeessa laitekorjaukseen lähettämäsi laite. Täytä jokaisesta tuotteesta oma lomakkeensa ja tulosta, tallenna ja liitä lomakkeet laitehuoltoon lähetettäviin tuotteisiin. Mikäli haluat laitteen tulevan takaisin ohjelmoituna, lisää pyyntö lomakkeen alimmaisena sijaitsevaan ”Muita merkintöjä / jokin muu vika:” -kenttään.


RMA-numero

Lähetä täytetyt lomakkeet Ascom -laitekorjaukseen sähköpostitse osoitteeseen laitekorjaus@ascom.com. Lähetämme kahden arkipäivän kuluessa RMA-numeron, joka tulee liittää lähetyksenne vastaanottajatietoihin. RMA-numeron avulla pystytte aktiivisesti seuraamaan laitepalautuksenne tilannetta.

Laitteen voi lähettää laitekorjaukseemme heti, kun olette saaneet RMA-numeron. Lisätkää tämä numero palautuksenne vastaanottajatietoihin:

Ascom Oy
Laitekorjaus
RMA_________
Puutarhakatu 55-57
20100 Turku


Antenna-turvapuhelimen voi lähettää korjattavaksi osoitteeseen:

InfoCare CS Oy
Silvastintie 1
01510 Vantaa
puh. +358 10 310 8101